فیزیک مدرن

این وبلاگ شامل مطالب علمی وخبرهای علمی روز می باشد امیدوارم که توانسته باشم دراین راستاخدمتی نمایم.

فیزیک مدرن

این وبلاگ شامل مطالب علمی وخبرهای علمی روز می باشد امیدوارم که توانسته باشم دراین راستاخدمتی نمایم.

تدریس خصوصی فیزیک

تدریس خصوصی ونیمه خصوصی

 

درس فیزیک دبیرستان توسط

 

دبیر مجرب دبیرستانهای تهران

 

فیزیک ۱و۲و۳ دبیرستان

 

وپیش دانشگاهی و

 

کنکور

 

تلفن تماس

 

۰۹۳۵۸۲۲۸۳۹۸ کریمی

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:28 ب.ظ

داود عبادی سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:27 ب.ظ http://dvdebadi.blogfa.com

سلام آقای کریمی
من داود عبادی هستم فکرمی کنم ما با هم در نیروی هوایی میدان امام حسین خدمت می کردیم اگر این طوره به من اطلاع بده آخه من هم از بخت بد همکار شما شدم
همراه من :۰۹۳۵۸۹۹۳۵۷۴

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:29 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد